Bielactwo - vitiligo.com.pl Strona Główna Bielactwo - vitiligo.com.pl
Bielactwo nabyte, leczenie, zdjęcia, forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kwercetyna
Autor Wiadomość
Abi 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 20 Mar 2008
Posty: 542
Wysłany: Śro 30 Cze, 2010 08:05   kwercetyna

wyszło słońce, więc postanowiłam sprawdzić co tam na forum ;)

cześć wszystkim

mam takie pytanie, myślałam o tym już kiedyś, ale ponieważ jestem raczej pogodzona z moimi przebarwieniami, to jakoś nie czułam się zmotywowana do jakiegokolwiek działania

ale do rzeczy

czy ktoś próbował jakichś środków z kwercetyną?

bo sprawa jest taka, studiuję biotechnologię, robiłam pracę magisterską na temat flawonoidów, kwercetyna jest jednym z najpopularniejszych flawonoidów

w trakcie studiów magisterskich przeczytałam masę artykułów naukowych z poważnych naukowych pism ;) i zauważyłam, że kwercetyna wykazuje najwyższe prozdrowotne właściwości
są badania dowodzące zbawiennego wpływu na układ krążenia, czy faktu, że kwercetyna ma zdolność hamowania rozwoju nowotworów
cudowny środek po prostu i piszę to bez cienia ironii
no i kiedyś się natknęłam również na informację, że kwercetyna może leczyć vitiligo, nie pamiętam już dokładnie, co tam było napisane...ale...próbował ktoś?

w aptekach jest do kupienia wapno z kwercetyną w ilości 50 mg

może by spróbować regularnego picia? albo nanoszenia na skórę?

a może ktoś już to sprawdzał i nie ma co próbować?
 
 
blabla 


pomogl: pomogl
imie: Krzysiek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 546
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 01 Lip, 2010 10:58   

a to ciekawe :) w aptece jest takie wapno do picia z kwercentyną ?
 
 
arek 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 88
Wysłany: Czw 01 Lip, 2010 21:19   

owszem, sam piłem takowe kiedyś
 
 
xmati6 


pomogl: pomogl
imie: Bartek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 627
Wysłany: Pią 02 Lip, 2010 00:58