Bielactwo - vitiligo.com.pl Strona Główna Bielactwo - vitiligo.com.pl
Bielactwo nabyte, leczenie, zdjęcia, forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
covemark magic
Autor Wiadomość
junior 

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 103
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011 14:42   covemark magic

Hej :)

Długo się nie odzywałem.
Mam do Was kilka pytań odnośnie covemarku magic (?). Niedługo jadę do Krakowa , więc chciałbym sobie kupić ten środek. Czy aby to kupić trzeba udać się do tego sklepu wskazanego na allegro , czyli: ul. Różana 9/3, 30-305 Kraków czy jest jakiś inny adres?
Chciałbym sobie kupić oprócz środka na twarz , także coś do ciała. Czy zostanie mi to dobrane od razu na miejscu? I czy to rzeczywiście jest takie skuteczne czy może lepiej zainwestować w vitricolor ? Czy ten cove. magic. jest najlepszy czy lepiej wybrać coś z tej serii? Jest tego dużo. Przyznam , że wiążę z tym specyfikiem duże nadzieje i nie chciałbym się rozczarować. Mam nadzieję , że pomoże. Po wypróbowaniu dam znać! :)

Mam nadzieję , że Nakpotan pomoże mi choć trochę :) , bo wiem , że używałeś tego środka. :) Liczę jednak na zdanie wszystkich :)

Przepraszam , że załozyłem drugi temat , ale opcja ,,szukaj'' pokazała mi tylko temat: kamuflaż doskonały. I nie ma w nim zbyt wielu inf. na ten temat , chyba , że nie dojrzałem i źle spr. ( co jest b. mozliwe)

Z góry bardzo dziękuję Wszystkim za pomoc :)

K.
Ostatnio zmieniony przez Czesiu Nie 19 Lut, 2017 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nakpotan 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 337
Wysłany: Czw 28 Lip, 2011 00:11   

hej

po wpisaniu w allegro : COVERMARK masz auckje z Wroclawia i Krakowa. Krakow to wlasnie babka z Rozanej , tam jest salon kosmetyczny. wszystko CI powiedza i doradza..dobiorą kolor.
krem-pigment dosc fajnie sie utrzymuje na rękach caly dzien ..nawet jak sie rece wklada do kieszeni co chwila to nie znika szybko:) . W basenie tez mozna sie kapac i OK.
.

NA allegro jest telefon: 604 515 617 , wiec wczesniej zadzwon i sie umów.
--
TYlko nie oczekuj cudów... to tylko krem , co dosc dobrze kryje i nie znika szybka... .. do sztucznej skóry mu daleko :) .
.

COVERMARK a nie COVEMARK :)

http://allegro.pl/podklad...1634932968.html

A polecam tez KRYOLAN . super jest choc dosc szybko znika..ale mozna miec male pudeleczko zawsze w kieszeni i jak cos ...kilka razy palcem przejedziesz tym pudrem po plamach i znowu jest FAJNIE ;)

http://allegro.pl/nowe-ko...1726405162.html


pozdro.
_________________
``Nie pozostało mi nic tylko wiara `` Robert Smith
--
``Nie mów mi o bluĽnierstwie człowieku! , uderzyłbym słońce gdyby mnie znieważyło`` Herman Melville ``Moby Dick``
 
 
junior 

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 103
Wysłany: Czw 28 Lip, 2011 18:45   

Ok , naprawdę bardzo Ci dziękuję! :)
Bardzo mi pomogłeś!!! :)

Mam jeszcze pytanie?
Czy na 'wizytę' trzeba jakoś czekać , czy umówienie się to tylko swego rodzaju formalność? I czy za nią też się jakoś dodatkowo płaci , za poradę?
Ten Kryolan można kłaść bezpośrednio na Covermark , tak?
Wiem , że tak głupio się pytam :wstydzi: ale jeszcze: czy ten Covermark tak samo dobrze wygląda na ciele , jak i na twarzy?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
:)

PS. Jak dobrać kolor tego Kryolan'a ? Teraz to mi dopiero głupio :wink:
Ostatnio zmieniony przez junior Czw 28 Lip, 2011 18:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
junior 

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 103
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011 14:50   

Hej. Zakupiłem ten Covermark Foundation. Mimo , że to jest do twarzy to wygląda na niej niezbyt ;( i nie jestem zbyt tym zadowolony. Liczyłem , że będzie super wyglądać , a plamy przeswitują.... Ale za to na rękach jest moim zdaniem super!!!! Wreszcie mogę czuć się tak , jakbym miał normalne ręce. Więc jeśli chcecie zakryc plamy na rękach to naprawdę polecam!!! :) Dobry efekt!!
Byłem u tej pani. Adres to nie gabinet ale jej własne mieszkanie. Dostałem palety i miałem sobie dobrać kolor. Nie wiem czy mam idealny , bo na twarzy i tak widać plamy ;(
Jeśli macie jakieś pytania , to bardzo proszę , chętnie odp.
 
 
zuza 

Dołączyła: 21 Lip 2010
Posty: 42
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011 15:40   

wstaw fotki, ciekawa jestem efektu kamuflarzu :)
 
 
junior 

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 103
Wysłany: Sob 13 Sie, 2011 12:47   

Ok, spróbuję wstawić mozliwie jak najszybciej, ale na razie nie mam aparatu , bo siostra zabrała. Ale jak tylko będzie możliwość to postaram się wstawić :) - mam nadzieje , że bede umiał ;)
 
 
gosa909 


imie: Gosia
Dołączyła: 25 Lut 2012
Posty: 23
Wysłany: Sob 26 Paź, 2013 10:21   

Hej Junior. Nie chce mi wysyłać do Ciebie wiadomości. Dochodzą z ogromnym opóźnieniem. Wyśle więc tutaj odpowiedź: Super że chcesz kupić. Ale mam prośbę. Ja na razie jestem w krakowie na studiach więc w domu będę dopiero w poniedziałek żeby cokolwiek załatwić Skąd w ogóle jesteś? Gdybyś był z krakowa to w niedzielę przyjeżdża mój chłopak i mógłby ode mnie z domu ta lampę wziąć Czekam na odpowiedź.
 
 
junior 

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 103
Wysłany: Sob 26 Paź, 2013 13:10   

napisałem na pw ;)
 
 
gosa909 


imie: Gosia
Dołączyła: 25 Lut 2012
Posty: 23
Wysłany: Pon 28 Paź, 2013 09:29   

Hej. Nie będziesz miał nic przeciwko, jeśli wystawię lampę jutro? Mimo, że wróciłam z Krakowa, jestem lekko padnięta i nie mam kompletnie na nic siły.

Pozdrawiam,
gosa909
 
 
junior 

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 103
Wysłany: Pon 28 Paź, 2013 15:02   

nie ma problemu ;)
 
 
gosa909 


imie: Gosia
Dołączyła: 25 Lut 2012
Posty: 23
Wysłany: Pon 28 Paź, 2013 19:44   

Jutro rano lampa będzie wystawiona. :-)
 
 
gosa909 


imie: Gosia
Dołączyła: 25 Lut 2012
Posty: 23
Wysłany: Śro 30 Paź, 2013 16:04   

O godzinie 12 nadałam przesyłkę do Ciebie :)

Napisz jak lampa dojdzie :)

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo