Bielactwo - vitiligo.com.pl Strona Główna Bielactwo - vitiligo.com.pl
Bielactwo nabyte, leczenie, zdjęcia, forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bielactwo...pocz?tek
Autor Wiadomość
Marti123 

Dołączyła: 08 Kwi 2010
Posty: 1
Wysłany: Pią 09 Kwi, 2010 23:02   Bielactwo...początek

Hej. Jestem Martyna. W ostatnie wakcje zauważyłam białą plamę na moim czole. Postanowiłam iść do dermatologa. Powiedział mi że mam bielactwo. Załamałam się. Gdy potem się opaliłam, zobaczyłam inne plamki. Malutkie.
Po wizycie u lekarza zamowiłam bodziszek cuchnący. Przez wakacje ambitnie piłam 3 razy dziennie. Na białych plamach pojawiły sie plamki pigmentu.
Jak uważacie..mam szanse na wyleczenie się albo chodziaz czy jest szanasa ze już nie będą powstawać mi nowe plamy jeżeli caly czas bedę piła zioła???
proszę o odpowiedz
 
 
Haffija 

imie: Haffija
Dołączyła: 03 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: ?l?sk
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010 21:51   

Hej,
jesli widzisz efekty to swietnie:)
Jednak moze lepiej jakbys zaopatrzyla sie w zel protopic (na recepte od dermatologa, ok.50zł), albo vitix (bez recepty, ok. 100-150zł)- tak na wszelki wypadek mozesz sie zabezpieeczyc dodatkowym lekiem. bo pozniej jak plamy beda sie poszerzac to mozesz zalowac ze nie zdecydowalas sie wczesniej. Tak jak ja..
Wiem ze to duzo kasy (zwlaszcza jesli jestes studentka;)) ale lepiej odlozyc i kupic to. Bedziesz spokojniejsza. Ja pije dziurawca, jem marchewki i awokado codziennie i vitixuje sie :) Tez od niedawna mam z tym problem wiec trudno powiedziec cokolwiek, ale lepiej probowac i dzialac. pozdrawiam i trzymam kciuki!
Ostatnio zmieniony przez Haffija Sob 10 Kwi, 2010 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Justwannalive 

Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 18
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010 21:53   

Nie mogę Ci niczego obiecać, ale na moim przykładzie wiem, że jak jako bachor doznałem pierwszych plam, tak przez wiele lat, gdy nie zwracałem na nie uwagi nie rozwijały się one lub dochodziły nieznaczne, niezawuażalne. Dużo nowych plam wyskoczyło mi po teście gimnazjalnym, z powodu nadmiernego stresu. Staraj się raczej unikać lub stosuj jakieś techniki relaksacyjne przed sytuacjami bardzo stresującymi typu egzaminy, matura, rozmowa kwalifikacyjna.

Ciągnąc dalej, półtora roku bez nowych plam i ostatnio znowu zaczęły wyskakiwać. Mój pierwszy typ padł na alkohol, który leje się w moim wieku strumieniami (maraton 18). Aczkolwiek przyczyną mogło być coś innego, gdyż wcześniej nie zaobserwowałem zmian po alkoholu.

Plamy mogą także wystąpić po oparzeniach UV (głupi poparzyłem sobie lampą mało widoczne plamki i obudziłem się z nową już totalnie odbarwioną średniej wielkości plamą).
 
 
blabla 


pomogl: pomogl
imie: Krzysiek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 546
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010 00:23   

Marti123 napisał/a:
o wizycie u lekarza zamowiłam bodziszek cuchnący. Przez wakacje ambitnie piłam 3 razy dziennie. Na białych plamach pojawiły sie plamki pigmentu.


Dobrze, że próbujesz się leczyć "od zaraz". No i cieszę się, że po zwykłym ziele wraca Ci pigment. Oby tak dalej :)
_________________
Votre peau...Votre vie !
Ostatnio zmieniony przez blabla Nie 11 Kwi, 2010 00:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dagolis 

imie: Małgorzata
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 25 Cze 2010
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią 25 Cze, 2010 13:33   

super że Ci działa. Matryna, dawaj znac jak dalej idzie kuracja. pozdrawiam
_________________
nikt nie mówił że życie będzie łatwe.....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo